Rezervasyon İçin Otelz.com'u Arayın
Rezervasyon İçin Otelz.com'u Arayın
- 0
Yetişkin Sayısı
2
Çocuk Sayısı
0
Güncelle
Giriş Tarihi
Cum, 13.11.20
Çıkış Tarihi
Cmt, 14.11.20

Orfeus Park Otel

Çolaklı'da dört mevsim konuklarını ağırlayan Orfeus Park Otel, Side'ye 9 km, Antalya Havalimanı'na 55 km mesafededir. Side'nin güneşi, tarihi ve muhteşem doğası ile birlikte denize 150 metre mesafedeki bir konumda yer almaktadır.

Orfeus Park Otel'in modern dekorasyona sahip konaklama birimlerinde uydu yayını olan televizyon, mini bar, elektronik güvenlik kasası, klima ve telefon vardır. Özel duşlu banyolar; saç kurutma makinesi ve havlularda donatılmıştır.

Tesis b.. Daha fazla gör

Tesis Özellikleri

  • Sezon Aralığı
    Tüm Yıl Açık
  • Kredi Kartı
    Geçerli
  • Otopark
    Var
  • İnternet
    Var
Genel Özellikler
  • Animasyon
  • Aquapark
  • Asansör
  • Açık Havuz
  • Fitness Center
  • Havaalanı Servisi
  • Internet
  • Kapalı Havuz
  • Kuru Temizleme
  • Masaj
  • Otopark
  • Oyun Salonu
  • Plaj
  • Restaurant
  • Sauna
  • SPA Merkezi
  • Türk Hamamı
  • Çamaşırhane
  • Çocuk Kulübü
  • Açık Büfe / Serpme
  • Her Şey Dahil
Oda Özellikleri
  • Balkon
  • Banyo
  • Eşya Dolabı
  • Fön Makinesi
  • Havlu
  • Kasa
  • Klima
  • Mini Bar
  • Oda Temizlik
  • Telefon
  • Televizyon
  • Tuvalet

9 Kullanıcı Yorumu

    • Tarihe Göre Listele
    • Puana Göre Listele
    • En Faydalılar
9
Hayal kırıklığı
1

-

Hayatımda gördüğüm en kötü, en bakımsın, en pis oteldi. Kesinlikle hayal kırıklığı.

9
5 yıldızlı olması gereken bir otel
10

-

Otelde bu gün 2. günümüz burası harika. Personel güler yüzlü saygılı, odalar tertemiz, ilgi alaka çok çok iyi. Biz normal oda rezervasyon yaptırmıştık ben engelli olduğum için rahat edemedim. Resepsiyona sıkıntımızı bildirdik anında boşalan engelli odasına geçirdi. Şezlonglar alçak olduğu için rica ettik 3 şezlongu üst üste bana tahsis ettiler. Banyo için taş ihtiyacım oldu, adının Yasemin olduğunu öğrendiğim bir ba.. Devamını Göster

9
Türklere hizmet sıfır
2

-

Hijyen ve Türklere hizmet sıfır, tuvaletler umumi tuvalet, çay hemen bitiyor, daha da saymak içimden gelmiyor, verdiğimiz paranın yarısı kadarıyla geçen yıl çok iyi hizmet almıştık. Tuvaletler tertemizdi, detayları yazmaya daha içim elvermiyor.

9
Yemekler hep aynı
2

-

Şu an oteldeyiz, ailecek geldik. Otelin eski durumu nedir bilmiyorum ama şu an verdiği taahhütleri karşılamıyor. Yemekler hep aynı, değişik bir şey bekleme, kahvaltı iyi sadece, bir gözlemeci ile 25 dakika gözleme beklersin. Dondurma kuyruğunda akşamı edersin. Ama zaten animasyon sıfır olduğu için tek etkinliğin sıra beklemek. Çocuklar için en ufak bir etkinlik yok, olsa da Rusça bilmeleri gerek. Havlularınızı değiş.. Devamını Göster

9
Bu otel Rusların oteli
2

-

Arkadaşlar, yemeklerine ve de hizmet eden personele tek kelimeyle diyecek yok. Ama bir dondurma sırası çocuk gibi beklemesi kötü. Ve en kötüsü de biliyorum ki patronun haberi yoktur eminim. Animasyon yapan birkaç kişi ve bir de gözlüklü şarkıcı var. Rusların bütün isteklerini yerine getiriyorlar ama biz Türklerin istek şarkıları oldu mu hem de kendim Rusça şarkı istediğim halde sadece Türk olduğum için azar yedim. Y.. Devamını Göster

9
Yemekte oturacak masa yok
2

-

Havuzda yer yok, yemekte oturacak masa yok, yiyecek yemekler zaten çok kötü. İçecekler neredeyse hepsi su, plaj uzak, odalar bakımsız, daha ne diyebilirim pansiyon gibi paranıza yazık.

9
M.MMMM tarafından...
2

-

Ben bu kadar rezil bir otel görmedim inanın kesinlikle yazık olur tatilinize sakın derim.geçen günlerime ve parama üzülüyorum.gidin bi 3 yıldızlı otele kesinlikle daha iyi hizmet görürsünüz.tek kelimeyle kepazelik...

9
HKN TUNÇ tarafından...
2

-

Yukarıdaki yoruma aynen katılıyorum. Yorumlarınıza ve gözlemlerinize hayran kaldım. Duygularıma tercüman oldunuz. Tek bi cümle kurucağım: çok pişman oldum oraya gittiğime...

9
L.ŞAHAN tarafından...
2

-

Hayatımda hiç bu kadar kötü bi otel görmedim ve hiç böyle bi tatil geçirmedim.sözde 5 yıldızlı otel ama kendini bilen insan 2 yıldız bile vermez oraya.herşey çok kötüydü. Soğan kızartmasını ana yemek diye yediriyolar insanlara. Sanki tavuk kıtlığı gibi 3 gün hindi eti yedik. İçecek konusunda ise kimsenin bi fikri yok .garsonlar bile ne verdiklerini bilmiyo..zaten patates olmasa ölmüşmüşüz yani.asla fotoğraflara inan.. Devamını Göster

Tesis Konaklama Fiyatları

- tarihleri arasında geçerli gecelik en uygun ortalama oda fiyatı.

    Fiyatlar Hakkında Önemli Bilgi

    Yukarıdaki fiyatlar bilgilendirme amaçlıdır. Tesiste veya operatörde değişiklik gösterebilir.

    Benzer Oteller
    Bölgede Son Yorumlananlar
    Son İncelenenler