Sözde 3 yıldızı olan bir otel. Bu otele yıldız veren bakanlığı sorgulamak lazım. Otelde çalışan sayısı 3 kişi. Odalar çok küçük, yataklar 1.20 boyunda. 20 yıllık eski yataklar. Çarşaflar değiştirilmiyor. Klima çalışmıyor. Tv tüplü 37 ekran, 15 tane kanal var, 11 tanesinde karınca seyrediyorsun. Sular akmıyor, aktığı zamanda çamur ile duş alıyorsun. İçme suyu ücretli. :) Havuz haftada bir gün temizleniyor sanırım, içinde ne ararsan var. :) Yemekler çok yağlı, sağlıksız, tabak çanak pis doğru dürüst yıkanmamış…