Şirincem Pansiyon

  • Pansiyon
Haritada Göster

Şirince Köyü İç Yolu

10puan

Tesis Konaklama Fiyatları

- tarihleri arasında geçerli gecelik en uygun ortalama oda fiyatı.

    Fiyatlar Hakkında Önemli Bilgi

    Yukarıdaki fiyatlar bilgilendirme amaçlıdır. Tesiste veya operatörde değişiklik gösterebilir.

    Şirincem Pansiyon

    Bu yeryüzünde cennet diye bir şey varsa, Şirincem, köyüm o cennettin bir köşesi olsa gerek…

    Dünyanın en şanslı insanlarından biri olarak görüyom kendimi, bir cennet köşesinde yaşıyom ve sevdiğim işi yapıyom. Dedemler mübadele yıllarında Selanik civarından göç etmişler Şirince' ye, o zamanlar halen Çirkince imiş cennet köyümüzün ismi, anlam verememişler bu kadar güzel bir yerin adının Çirkince olmasına, ama çok da yabancı gelmesin diye nasıl bir yerde yaşıyosunuz diye soranlara, Çirkince işte deyip durmuşlar…

    Ama bu güzelliği sonsuza dek bir sır olarak saklayamazlardı elbet, Şirince artık kollarını açtı ve güzellikten yana duran herkesi kucaklıyo, işte tam da bu noktada, köyümüze gelen konuklarımıza hizmet etmek için üzerimize düşeni yapmak üzere önce Şirincem Restoranımızla daha sonra da Şirincem Pansiyonumuzla hizmet sektörüne girmeye karar verdik. Serde çiftçilik vardı, bu sektör uzaktı bize, ancak konuklarımıza daha iyi hizmet edebilmek için çeşitli kurslar alarak kendimizi geliştirmeye çalıştık. Konuklarımızın koşulsuz memnuniyeti için elimizden gelenin en iyisini yapıp fark yaratmak gibi iddialı bir hedef koyduk önümüze. Konuklarımızın beklentilerini anlamaya çalışıyor ve eleştiriye açık bir duruş sergileyip her bir konuğumuzdan bir şeyler öğrenmeye çalışıyoruz.

    Restoranımızın menüsünü oluştururken ege sofrasını kılavuz aldık. Şirincelilerin ve egenin güzel beldelerinin sakinlerinin evlerinde yedikleri lezzetli, geleneksel ve sağlıklı yemekleri menümüze koyduk. Bizim eve zeytin yağdan başka bir yağ girmedi, restoranımıza da başka bir yağ sokmadık sokmayacaz. Zeytinyağ bizim zeytinlikten, meyve ikramlarımız da bizim bahçeden … Pansiyonumuz 4 odadan oluşuyor. Odalar tertemiz, içersine dekorasyon için bişeyler koymadık, komik olmaktan korktuk. Çok sade, samimi ama bi o kadar da güzel. Klimalar en iyisinden kışın sıcacık, yazın sepserin, sıcak su yaz kış garanti, her odada banyo var. Şömineli odamız da var. Kahvaltımız harika, restoranımızda veriyoruz kahvaltıyı, restoran pansiyonun karşısında, manzara da müthiş…
    Yazının devamı  
    3 misafir tavsiyesi
    • Tarihe Göre Listele
    • Puana Göre Listele
    • En Faydalılar
    3
    10
    Şirincem Pansiyon
    Şirincem Pansiyon
    Selçuk / İzmir
    Türkiye
    Her şey mükemmeldi

    -

    O kadar çok memnun kaldık ki kesinlikle çevremdeki herkese tavsiye edeceğim. İlgi, alaka, temizlik, yiyecekler, her şey mükemmeldi. Ama bence en önemlisi bu kadar güler yüzlü ve sıcak insanların işletmesiydi. Özellikle bebekli olmamızdan dolayı endişe duyuyorduk; ama bir saniye bile pişmanlık yaşamadık. Çok teşekkürler. Şirince'ye gittiğinizde hiç düşünmeden Şirincem Pansiyon'u aramanız yeterli bence.

    • Faydalı buldum (0)
    • Faydalı bulmadım (0)
    3
    10
    Şirincem Pansiyon
    Şirincem Pansiyon
    Selçuk / İzmir
    Türkiye
    Her şey tertemiz

    -

    Ali abi ve ekibinin muhteşem hizmetinden ve misafirperverliğinden çok memnun kaldık. Her şey tertemiz, bütün çalışanlar güler yüzlü, yemekler harika. Şirince'ye gittiğiniz de Şirincem Pansiyon'da kalmalısınız.

    • Faydalı buldum (0)
    • Faydalı bulmadım (0)
    3
    10
    Şirincem Pansiyon
    Şirincem Pansiyon
    Selçuk / İzmir
    Türkiye
    Çok temiz ve harika bir yer

    -

    Kesinlikle çok temiz ve harika bir yer. Huzur içinde geçirdiğimiz bir gece oldu. Kahvaltı harikaydı bu kadarını beklemiyordum. Yiyeceklerin hepsi lezzetli ve ev yapımıydı. Bir daha gelirsem gideceğimiz yer burası. Ali Bey'e çok teşekkür ederiz.

    • Faydalı buldum (0)
    • Faydalı bulmadım (0)

    Tesis Özellikleri

    • Sezon AralığıSezon Aralığı Belirtilmemiş
    • Kredi KartıKredi Kartı Sorunuz
    • OtoparkOtopark Yok
    • İnternetİnternet Var
    Genel Özellikler
    • Internet
    • Restaurant
    Oda Özellikleri
    • Banyo
    • Fön Makinesi
    • Havlu
    • Internet
    • Oda Temizlik
    • Televizyon
    • Tuvalet

    Son İncelenenler